Autoschade Herstel Groep ziet kansen in samenwerking met Tevreden.nl

Autoschade Herstel Groep is onlangs een samenwerking aangegaan met Tevreden.nl. Met deze samenwerking wil de groep de kwaliteit van haar dienstverlening verder inzichtelijk en transparant maken. Het transparant maken van de dialoog met de klant vormt de basis om richting de toekomst de dienstverlening te optimaliseren.

Door de klanttevredenheidsonderzoeken van Tevreden.nl krijgt Autoschade Herstel Groep helder en direct inzicht en terugkoppeling van klanten en de aspecten waarop ze ook in de toekomst het verschil kunnen blijven maken.

Autoschade Herstel Groep is één van de eerste groepen die gebruik gaat maken van de collectieve FOCWA-regeling met Tevreden.nl. “Met benchmarks binnen en buiten de eigen organisatie kan de groep de kwaliteit van herstel meten en indien nodig aanpassen”, aldus een enthousiaste directeur van Autoschade Herstel Groep, Guus van Dreven. “Uiteindelijk moeten deze inzichten gaan bijdragen aan de veranderende wens van de klant wat resulteert in een nog betere dienstverlening van de gehele groep.”

“De NPS-rapportages per vestiging gekoppeld aan het DRM-systeem en de mogelijkheid reviews en ratings te publiceren op openbare websites helpen ons om volledig transparant te zijn over de kwaliteit van onze dienstverlening en een optimale vindbaarheid binnen Google, dit zijn zaken die wij als direct voordeel zien van de samenwerking met Tevreden.nl”, volgens Van Dreven. “De groep krijgt alle doorlopende metingen van klantervaringen geïntegreerd in één online platform, hierop zijn de resultaten toegankelijk voor onze vestigingen als klanten.” Inmiddels is dit platform al gelanceerd met de URL www.ahg.tevreden.nl.

Share this article

Comments are closed.